Další díl vývojářských deníků – engine


Není to tak dlouho, co se na internetu objevil další vývojářský deníček k Zaklínači 2. Zprvu byl exkluzivně pouze s franouczskými titulkami (v rámci Paris Game Week), ale nyní je již dostupný i s anglickými titulkami. Tento díl je zaměřený na nový engine, který se honosí názvem TSOOD. Vynecháme-li typické superlativy, s jejichž pomocí je engine popisován, dozvíme se mnoho zajímavých faktů. Většinu z nich jsem vypsal do následujícího odstavce.

Tvůrci si byli vědomi, že pokračování Zaklínače bude vyžadovat nový engine, který by jim umožnil odstranit bariéry, aby byli co nejméně limitováni (nyní je doslova jejich jedinou bariérou jejich fantazie). V době, kdy se Zaklínač dostal na pulty obchodů, tvůrci již pracovali na enginu pro dvojku. Tvorba dalších větví jednotlivých úkolů je nyní kratší 2x až 3x. Postavy mohou při dialogu fyzicky interagovat (facka, potřesení rukou, obejmutí …). Nasvětlovací systém pracuje real-time (už žádné light maps), díky čemuž je cyklus dne a noci daleko realističtější. NPC jsou nyní randomizovány prostřednictvím různých částí těla/oblečení (a právě s tímto ruku v ruce tvůrci slibují, že už nehrozí potkávání armád klonů). Jenom hlav NPC bylo prý vytvořeno více než sto.

Celé video (GameTrailers.com) určitě stojí za zhlédnutí, neboť je proloženy i ukázkami z editorů, které tým CDPR používá a zároveň jsou zde i ukázky ze hry.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *