Informace o Witcher DuelMailu


Dnešní novinka se bude týkat výhradně flashové hry Thew Witcher: DuelMail. Tvůrci dali fanstránkám po delší době k dispozici exkluzivní materiál, a tak je o čem psát.

Získali jsme mini-interview s Benedyktem Szneiderem, autorem grafického rozložení DuelMailu. Jeho odpovědi si můžete přečíst zde.

Další z věcí, které jsme obdrželi, je sedmistránkový přepis chatu s tvůrci DuelMailu. Vzhledem k jeho délce bude kompletní překlad nějakou dobu trvat, avšak já jsem z něj vybral ty nejdůležitější informace a ty najdete níže v uceleném přehledu.

O minulosti a vývoji:

  • První myšlenka ohledně vzniku DuelMailu byla nadhozena již 3 roky zpět!
  • Místo chiméry se v prvních verzích hrálo za wyvernu.
  • Nejdiskutovanějším a nejproblémovějším prvkem na celé hře je hratelnost.
  • Animace prošly opravdu složitým a důkladným vývojem.

Budoucnost:

  • Je v plánu rozvoj kooperace a interakce mezi hráči.
  • Nové charakterové třídy (zatím jsou jen 3) jsou v plánu a navíc by měly být provázány s příběhem.
  • Tvůrci plánují série událostí (events), které dají hráčům pocit, že hra skutečně obsahuje příběh. První události by měli začít nedlouho po premiéře.
  • Problémy s vyvážením hry by měly být ve finální verzi vyřešeny.
  • Je v plánu tlačítko „vyhledej náhodného protivníka na stejné úrovni“.
  • V plánu je i shoutbox.
  • Všechny „arény“ by měly být ve finále ještě hezčí, avšak stále zůstane jedna aréna na každou třídu.
  • Hra by měla být pořád zdarma, akorát lidé se zaregistrovanou hrou (Zaklínač) by snad mohli mít nějaké bonusy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.