Nechceme, aby měli platící hráči výraznou výhodu nad neplatícími, tvrdí tvůrci Gwentu


Dlouho před vydáním kterékoliv free-to-play hry se mezi hráči rozproudí táhlé debaty o tom, zda budou mít platící hráči výraznou výhodu nad ostatními a jak bude vypadat její platební model. V očích některých se dokonce jedná o klíčové prvky, při rozhodování, zda dají té či oné hře skutečně šanci nebo jí pouze označí nálepkou pay-to-win a přesunou se dál. Vývojáři z CDPR se proto snaží tyto diskuze potlačit ještě v zárodku a v rozhovoru pro PC Gamer dávají jasně najevo, jaké je jejich stanovisko k platebnímu modelu vytvářené hry.

„V žádnem bodě vám hra neřekne, narazil jsi na zeď, teď musíš zaplatit peníze.“

Slovy hlavního designéra Gwentu Damiana Monniera: „Nechceme, aby hráči, kteří mají potřebu do hry investovat peníze, měli výraznou výhodu nad těmi, kteří tuto potřebu nemají, zároveň také nechceme, aby neplatící hráči museli hodiny a hodiny grindovat karty jen pro to, aby se dostali na úroveň, na kterou se dá dostat jednou platební transakcí. To znamená, že žádný superior balíček nebude znamenat automatické vítězství, záležet bude v první řadě na schopnostech toho, kdo jej ovládá.“

Na závěr nezbývá nic než dodat, že už teď se můžete přihlásit do beta testování, které začne v průběhu letošního září. Do té doby vás budemem informovat o novinkách a změnách nejen ohledně Gwentu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.