„Nesouhlasíme s tím, že se jedná o downgrade grafiky“, tvrdí vývojáři.


Fanoušci si stěžují, že byli ošizeni kvalitou grafiky ve finální verzi hry. Vývojáři z CD Projekt Red se brání a podali vysvětlení.

1371178394-each-village-in-skellige-varies-in-population-and-architecture-offering-a-new-experience

Vývojáři v interview pro server eurogamer.net, vysvětlují proč se finální verze hry graficky liší od trailerů, které sme mohli vidět na VGX a E3 .

„Proces vývoje hry, spočívá v tom, že uděláme určitý prezentační build hry, který funguje a vypadý fantasticky. Ale jste daleko, daleko od dokončení hry.“ říká Marcin Iwinski. „Pak to zasadíte do otevřeného světa a řeknete si ´sakra, ono to nefunguje´.  Ale my už to prezentovali tak teď to musíme zprovoznit. A pak se to snažíte opravit, aby to fungovalo ve velkém měřítku. Tohle je podstata vývoje her.“

„Nesouhlasíme s tím, že jde o downgrade grafiky, ale to je náš názor a názor hráčů může být jiný. Pokud si hru zakoupili na základě materiálů z roku 2013, velice se za to omlouvám, a vymýšlíme způsob jak jim to vynahradit, protože to není fér.“ vysvětluje spoluzakladatel Marcin Iwinski.

„V jistém smyslu je to i naše chyba, že tu dnes jsme a musíme to vysvětlovat, protože sme to neviděli jako problém a tvrdě sme na hře pracovali až do samého konce. Doufám, že to ukazuje naše úmysly, protože nic netajíme. Poslední věc co chceme je něco tajit.“

„A pro ty z Vás, kteří nejsou ještě na 100% rozhodnuti, určitě doporučuji si počkat co vše budou obsahovat patche, updaty a tak dál.“

Během rozhovoru, vývojáši prozradili, že se právě provádí certifikát na patch, který bude obsahovat přes 600 změn. Verze hry pro PC dostane patch, který, mimo jiné, umožní hráčům upravovat .ini soubory, aby dosáhli maximálního přizpůsobení hry.