Nultý vývojářský deník, kompletní cut-scéna, model Geralta


S novým dnem přicházejí nové aktuality. Právě dnes byl ve Varšavě poprvé oficiálně představen Zaklínač 2 médiím. Zároveň s tím tvůrci trochu aktualizovali homepage a nahráli na ni kompletní cut-scénu s elfem a Vrahem králů.

Kromě toho přidali i první deníček vývojářů. Tento „nultý“ vývojářský deník zatím ještě není „plnohodnotným“ vývojářským deníkem, ale spíše seznámením s takovými důležitými myšlenkami. Video ale obsahuje nové obrázky ze hry, a proto určitě stojí za zhlédnutí! Obě videa naleznete na oficiální stránce.

Vzhed Geralta byl příčinou mnoha rozporuplných reakcí, a tudíž se ke všemu na oficiálním fóru vyjádřil Blooddragon (Lead Character Artist CDPR).

Celý grafický tým prý získal daleko více zkušeností a dnes model Geralta z „jedničky“ považují zkrátka za špatný model. To, co lidem prý připomínalo vlčí rysy, je jednoduduše nepovedený model. Současný model Geraltova obličeje (z hlediska proporcí) již zůstane stejný (staré proporce se vrátit nemohou kvůli novému systému výrazu tváří a nový model se měnit nebude kvůli značné pracnosti i minimálních iterací), avšak textura se ještě rozhodně změní – Geralt bude vypadat starší, jizvy budou hlubší atp. Pravděpodobně si tvůrci pohrají ještě i s očima.

Co se týče vlasů, tak v současné fázi vývoje na ně není aplikována žádná fyzika a ani shadery. Z tohoto hlediska budou vlasy předělány od začátku. Blooddragon by byl ještě rád, kdyby hra nakonec nabídla možnost změny účesu ve hře (ale o tom ještě rozhodnuto není).

UPDATE: Blooddragon se ještě vyjádřil na adresu kůže hlavního hrdiny. Ti, kteří tvrdí, že Geralt ve videu není albín, mají pravdu. Není albín, ale albínem rozhodně bude! Před vytvořením onoho videa došlo k problému s nasvětlovacím systémem a HDR a Geraltův obličej byl tak nejsvětlejší věcí na scéně. Z tohoto vyplývala nutnost jej ztmavit. Cílem je, aby Gerlat ve hře vypadal zhruba takto.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *