Kapitola 3


Většina tohoto článku se týká pouze Obchodní čtvrti, jelikož jinak by byly seznamy z velké části totožné s druhou kapitolou. Varování, následující text může obsahovat spoilery a vám tím zkazit zážitek ze hry. Část tohoto textu je založena dle článku Spoiler Checklist nawitcher.wikia.com. Autorovi díky.
Důležité (či úkolové) NPC: 30

Alvin – Chlapec zatím přebývá v Lebedově špitálu.
Angus – Drogový dealer se pohybuje v blízkosti Chlupatého medvěda.
Carmen – Naleznete ji v bažinách, jak hledá lék pro svého milého.
Declan Leuvaarden – Mocný kupec pořádá v Novém Narakortu hostinu.
Hrabě Roderick de Wett – Arogantní a ctižádostivý šlechtic hlídající Addu.
Erkin von Blunt – Rytíř dohlížející na hostinu.
Golan Vivaldi – Za určitých okolností se u něj bude ukrývat Yaevinn.
Hierofant – Tento moudrý člověk se právě navrátil do druidského háje.
Hobbs Pankiera – Rozzuřený otec Rosalindy.
Kalkstein – Alchymista se přestěhoval do mágovy věže v bažinách.
Koster – Hráč pokeru, který se nachází v tajném doupěti.
Královna noci – Bordelmamá luxusního podniku.
Marigold – Poeta se usídlil v Novém Narakortu.
Modroočko – Kurtizána s krásnýma modrýma očima.
Patrik z Věže – Rytíř, který hledá svoji sestru, popíjí v Novém Narakortu.
Adda – Vaše první setkání s Jejím Veličenstvem učiníte na hostině.
Radovid Strohý – Setkáte se s ním v průběhu příběhu.
Rosalinda Pankierová – Marigoldova „žačka“, která má jeho loutnu.
Šémko – Strážný má pro vás další úkoly.
Shani – Stará se o Alvina ve špitálu.
Sigfried z Denesle – Trénuje rytíře před klášterem.
Talar – Překupník vám na hostině prozradí cosi o pozadí událostí.
Triss Ranuncul – Čarodějka vám zachránila život. Hra začíná u ní doma.
Vaska – Má pro vás další informace o událostech v bažinách.
Velerad – Místodržícího potkáte na hostině a později na strážnici.
Vetala – Evoluční hříčka přírody. Stvůra či člověk?
Vincent Meiss – Časem se dostane do problémů.
Vyděšená ošetřovatelka – Pohybuje se u špitálu a má velký strach.
Yaevinn – Vůdce elfích komand naleznete v druidském hájku.
Zahin Schmartz – Zubař se zabydlel v bývalém bydlišti detektiva.

Lokace: 11

Angusův dům – Dealerův domek v klášterní čtvrti.
Nový Narakort – Značně populární hospoda.
Trissin dům – Luxusně vyhlížející dům v Obchodní čtvrti.
Vivaldiho banka – Známá banka se nachází naproti radnici.
Radnice – Sousedí s Vivaldiho bankou.
Stoky – Se vstupem do 3. kapitoly se otevřela další část stok.
Hráčské doupě – Nachází se v dolní části tržiště.
Základna Salamandry – Dostanete se sem prakticky až v závěru kapitoly.
Kovárna – Naleznete ji kousek od tržiště.
Dům noci – Populární podnik se nachází blízko Klášterní čtvrti.
Manufaktura – Nachází se nedaleko Domu noci.

Nestvůry: 18

Archespory – Vyskytují se v bažinách.
Alpy – Jednu naleznete na konci stok v ruinách.
Alghůlové – Naleznete je hlavně na hřbitově.
Bruxy – Jednu můžete potkat v rámci úkolu od Yaevinna.
Kikimoří dělnice – Usídlily se v bažinách. V noci se vynořují i v Obchodní čtvrti.
Kikimoří bojovnice – Usídlily se v bažinách.
Kikimoří královna – Potkáte ji až v závěru kapitoly.
Utopenci – Sídlí v bažinách.
Topivci – Sídlí v bažinách.
Graveirové – Naleznete je hlavně na hřbitově.
Echinopsi – V bažinách je jich plno.
Vlkodlak – Setkáte se s ním v průběhu úkolů.
Královské wyverny – Na Wyverním ostrůvku v bažinách.
Wyverny – Na Wyverním ostrůvku v bažinách.
Fleddeři – Naleznete je hlavně na hřbitově. Jeden je také ve stokách.
Ghůlové – Naleznete je hlavně na hřbitově.
Kurolišci – Usídlili se v jeskyni v bažinách.
Vlci – Pobíhají nedaleko druidského hájku.

Ženy: 10 (ale 8 karet)

Triss Ranuncul – Přiveďte k ní Alvina a kupte jí zlatý prsten s rubínem.
Shani – Přiveďte k ní Alvina a kupte jí stříbrný prsten s jantarem.
Rozalinda Pankierová – Dívka s Marigoldovou loutnou.
Šlechtična – Postává nedaleko Trissina domu v blízkosti šaška. Chce nějakou trofej – dráp kikimory.
Šlechtična – Pohybuje se kolem banky, je celá v bílém a chce hedvábný šál. Pokud splníte úkol pro tuto osobu, neobjeví se již ta výše jmenovaná a naopak.
Modroočko – Kurtizána v Domu Noci. Můžete zaplatit 500 orénů. Pokud máte pečetní prsten od Erkina, tak jenom 300. Pokud přinesete dívce safír, máte to zadarmo :)
Kurtizána – Postává před Narakortem. Zaplaťte jí 500 orénů, nebo jí ukažte Erkinův prsten (300 orénů) nebo jí dejte jantar (zdarma).
Adda – Stačí, abyste jí byli po vůli a neodporovali :)
Královna Noci – V rámci úkolu si musíte vybrat. Budete na straně upírů nebo Řádu?
Úřednice – Je na radnici. Dejte jí diamant.

Obchodníci: 7

Prodavač ze Zerrikánie – Prodává květiny a knihy na dolní části tržiště
Kupec – Prodává prsteny a květiny a prochází se po tržišti.
Alchymista – Prodává alchymistické ingredience v dolní části tržiště.
Prodavač alkoholu – Prochází se po tržišti a prodává pití.
Prodavač knih – Najdete jej v horní části tržiště.
Prodavač zbroje (2x) – Jeden postává v rohu tržiště a druhý naproti Novému Narakortu.
Servírka – Prodává v Novém Narakortu pití a alkohol.

Hráči pokru: 5

Velerad – Vysedává v dolním patře strážnice (profesionál).
de Wett – Postává v horním patře strážnice (profesionál).
Hierofant – Prochází se v druidském hájku (profesionál).
Marigold – Vysedává v Novém Narakortu (falešný hráč).
Koster – Nachází se v tajném hráčském doupěti (falešný hráč).

Pití alkoholu: 2

Erkin Blunt – Potkáte jej na hostině. Věnuje vám prsten a poví zajímavé informace.
Marigold – Vysedává v hospodě. Musíte s ním pít v rámci úkolu.

Bitky: 1 (2)

Hugo Beronda – Naleznete jej v Novém Narakortu.
Hobbs Pankiera – Můžete jej zmlátit,ale není to nutné v rámci úkolu.

Smlouvy: 7

Graveirové – 5 kostí pro Velerada
Archespory – 3 lahvičky mízy pro Šémka.
Fledderové – 3 tesáky pro Velerada.
Ghůlové – 12 lahviček krve pro Velerada
Kikimory – 10 pařátů kikimor pro Velerada.
Kurolišci – 5 pírek pro písaře na radnici.
Wyverny – 3 kusy masa pro krčmáře v Novém Narakortu.

Znamení: 2

Igni – V elfských ruinách ve stokách.
Yrden – Na základně Salamandry.
Uvádím pouze nové kruhy moci a kruhy v Obchodní čtvrti.

Trofeje: 2

Woref – Velký vlk potulující se kolem hřbitova golemů.
Moa – Nebezpečná wyverna na wyverním ostrůvku.

Meteority/Runy: 2/3

Červený – Odměna z pěstního souboje.
Modrý – U trpasličího kováře.
Země – Odměna z pěstního souboje.
Slunce – Na Salamandří základně (kousek od teleportu).
Měsíc – Z těla mrtvé kikimory v tunelu.

Úkoly a zadavatelé: 18

Nóbl hostina – na začátku rozhovoru s Triss
Všichni královi muži – jakmile vám Triss předá glejt
Zřídlo – na začátku při rozhovoru s Triss
Zámek a klíč – Declan Leuvaarden
Po nitce až ke klubíčku – u Šémka po dokončení Zámek a klíč
Wyzimská spojka – u Šémka po dokončení Zámek a klíč
Stopa v bažinách – Vaska
Diplomacie a lov – u Vasky po dokončení Stopa v bažinách
Šest stop pod zemí – Sigfried
Ozvěny minulosti – Yaevinn
Bankovní loupež – posel (po splnění Šest stop pod zemí nebo Ozvěny minulosti)
Jde do tuhého – Declan Leuvaarden po dokončení Zámek a klíč
Kráska a zvíře – Carmen
Modroočka – Patrik z Věže
Marigoldova loutna – Marigold
Utrápená ošetřovatelka – Vyděšená ošetřovatelka
Prsten – Zoufalý kupec
Nebude to bolet – Zahin Schmartz