Vývojářský deník č. 1 – příběh


Konečně tu máme ono dlouho avizované pokračování vývojářského deníku. Jde o první díl (předchozí díl byl totiž označen za nultý) a je zaměřený na příběh. Celé video má zhruba šest minut a najdete jej exkluzivně na serveru IGN. Vynecháme-li obvyklé fráze (dospělý a epický příběh, uvěřitelné postavy, nelineárnost atp.), tak ve videu zazní i zajímavé informace. Právě ty nalezenete vypsané níže (i když některé jsou známy již z přechozích článků a videí).

– Příběh bude kratší než v Zaklínači 1.
– Pro pochopení událostí nebude nutné mít dohraného Zaklínače 1.
– Ze Zaklínače 1 půjde importovat uložené pozice.
– Imporotvaní ovlivní to, jak se k nám budou chovat některé osoby.
– Velice důležitou roli bude hrát Geraltova aménzie (Geralt zjistí, že na některá rozhodnutí z minulosti rozhodně nemůže být pyšný).
– Vaši společníci nebudou kontrolovatelní na úrovni Bioware her (tzn. žádná přímá kontrola).
– Kdo vás bude při daném úkolu/misi doprovázet může znatelně ovlivnit, jak úkol dopadne.
– Úkoly spojené typu doruč tento předmět tam a tam byly eliminovány.
– Při navrhování světa čerpali autoři hodně ze slovanské kultury.
– Ve hře je mnoho odkazů na další evropské kultury (např. keltskou, skandinávskou a germánskou mytologii)
– Svět bude obývat mnohem více NPC než v Zaklínači 1.
– Lidé rozlíčně reagují na Geraltovy činy.
– Dialogy jsou obvykle časově neomezené, nicméné existují dramatické situace, kdy musíte udělat rozhodnutí během pár vteřin.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *